Chyba mam 70, no może 75 koników. Było sporo ale mam mętlik.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DGW
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 2330

    #26
    Zamieszczone przez Paweł T
    Musieliście wyciągać turbawkę do zrobienia, chociaż to chyba widać od dołu tą dziurę.
    odp.

    Zamieszczone przez bendi
    Oczywiście to nie był wężyk, tylko mieszek miał dziurę łajza. W takim miejscu na dodatek, że nie dało się tego wypatrzeć.
    Zamieszczone przez Paweł T
    jak sprawdziliśnie że to mieszek, nie było reakcji na "ssanie" wężyka?
    na poprzedniej stronie napisałem "ewidentna nieszczelność między N75 a mieszkiem turbiny" w takim sensie że sprawdzałem i było słychać ewidentnie że gdzieś jest dziura :?
    NFPNorth-West
    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
    WARSZTAT www.dsize.pl
    ->
    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

    Komentarz

    • Jabar1975
      RS
      • 2006
      • 3331

      #27
      Zamieszczone przez xekon
      Grześ i jego dmuchanie / ssanie :diabelski_usmiech
      xekon jakis taki niezdecydowany
      Zamieszczone przez bendi
      jednak bardziej ssał.
      no i meska decyzja
      Zamieszczone przez bendi
      W każdym razie bardzo mi pomógł
      Zamieszczone przez dobrygrzeswawa

      ops:
      nie ma sie co wstydzic
      Zamieszczone przez xekon
      choć podejście widać profesjonalne do tematu i własny sprzęt miałes :szeroki_usmiech
      Zamieszczone przez Paweł T
      nie było reakcji na "ssanie" wężyka?
      Zamieszczone przez xekon
      ssał i puszczalo

      Widze ze sie niezle bawiiscie :diabelski_usmiech
      nasza droga: www.wpzs.pl

      Komentarz

      • DGW
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 2330

        #28
        Jabar1975, Ty ink
        bajkopisarz jeden no...
        NFPNorth-West
        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
        WARSZTAT www.dsize.pl
        ->
        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

        Komentarz

        • xekon
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 742

          #29
          Jabar1975, ale widac zes chłopie oblatany w temacie, no w sumie to czym mozna sie zajmować na spotach GCP :twisted:

          Komentarz

          • bendi
            Rider
            S_OCP Member
            • 2004
            • 465

            #30
            Zamieszczone przez Jabar1975
            Widze ze sie niezle bawiiscie
            czadowo, masz jakiś mieszek do przedmuchania ko
            Outlander
            była OII 4x4 BMM
            już nie ma Octa ASZ super fajna była

            Komentarz

            • grzegorz
              Ambiente
              • 2005
              • 128
              • Octavia II combi (1Z5)
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
              • BMM 2.0 TDI 140 KM

              #31
              Wczoraj wydmuchaliśmy podobną dziurę :szeroki_usmiech w mieszku w Golfie ALH brata, przy pomocy 0,5l strzykawki. Początkowo nic nie chciało iść, aż wywaliło dziurę na zewnątrz. W efekcie nic się nie zmieniło, kierownice są pewnie ustawione na najmniejsze doładowanie, tak więc autko się powoli rozkręca, na kanale 11 powolny wzrost ciśnienia doładowania do wartości zadanej. Ot i rodzi się pytanie, wie ktoś, gdzie taki mieszek można zdobyć?
              życie zmienia marzenia ...
              1.9TDI ALH powered by MT: 120KM/260Nm

              Komentarz

              • Mierzej
                Drive
                • 2007
                • 82

                #32
                Wiam.

                Mnie tez zaczela ostatnio gubic "ciag" tyle ze szarpie raz ciagnie raz nie. Gdyby zgubila zupelnie to trzeba byloby gdzies pojechac. Jutro pobawie sie pod maska i zobacze moze cus uda sie zmajstrowac....dam znac jak do czegos dojde.
                Pozdrawiam

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #33
                  Kupic nowa sprezarke albo szukac padnietej sprezarki ze zdrowym mieszkiem. Tu jest jakas luka w rynku i dziwi mnie, ze jeszcze nikt takich mieszkow nie zaczal produkowac jako zamiennik
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • DGW
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 2330

                    #34
                    w sprawie mieszka na pewno można szukać pomocy tutaj www.autobodex.waw.pl
                    NFPNorth-West
                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                    WARSZTAT www.dsize.pl
                    ->
                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                    Komentarz

                    • xekon
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 742

                      #35
                      To napisał kiedy Emil


                      Gdyby ktoś poszukiwał mieszek podciśnieniowy do turbinek, to polecam warsztat zajmujący się regeneracją turbinek przy ul. Obozowej 82A w Warszawie.
                      Nowy mieszek kupiłem tam za 250 zł brutto

                      wyszukane tu:
                      http://forum.octaviaclub....eszek&start=135

                      a tymczasowo można ten problem rozwiązać łatając dziurę poxipolem i poźniej ew uszczelniając silikonem do wysokich temperatur (wypatentowane podczas nocnych testów i reanimacji mieszka)

                      Komentarz

                      • bendi
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 465

                        #36
                        Zamieszczone przez xekon
                        a tymczasowo można ten problem rozwiązać łatając dziurę poxipolem i poźniej ew uszczelniając silikonem do wysokich temperatur (wypatentowane podczas nocnych testów i reanimacji mieszka)
                        taaaaa... ciekawe ile wytrzyma :?: , na razie jest git
                        Outlander
                        była OII 4x4 BMM
                        już nie ma Octa ASZ super fajna była

                        Komentarz

                        • MiKruS
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7976

                          #37
                          Z tymi mieszkami to zaczyna byc tak, ze towarzystwo sie "wycwanilo", ze to jest niezly zarobek.
                          Takie golenie ludzi, ktorzy nie mają wiedzy i dostepu do tanszych czesci.

                          Ostatnio jak uslyszalem ile jedna firma żąda za mieszek, to mnie wyrwalo z kapci - lepiej dolozyc drugie tyle i kupic nowa turbine.
                          TDI 205PS

                          Komentarz

                          • Paweł T
                            Elegance
                            • 2006
                            • 784

                            #38
                            a nie można tego zalutować?
                            TDI ASV 140KM 300Nm

                            Komentarz

                            • gstan
                              Ambiente
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 106

                              #39
                              U mnie ciegno od mieszka staneło na amen. Nie pomogły dwudniowe psikania WD40 i próby rozruszania ciegna palcem palcem.
                              Wczoraj przeprowadziłem operację czyszczenia mieszka (wyjęcie i wyczyszczenie) bez wyjmowania turbiny. Operacje najlepiej wykonać z kanału.
                              Odkręca się dwie śruby zdejmuje zawleczkę i mieszek jest na zewnatrz.
                              Całą operacje czyszczenia przeprowadza sie w sposób komfortowy.
                              Najgorzej jest włorzyć z powrotem zawleczkę, ale odrobina cierpliwości i wszystko da się zrobić. Czas się wydłuża jak zawleczka ucieknie w piach wysypany w kanale i zaczyna szukanie.

                              Po przeczyszczeniu autko śmiga jak burza, zapomniałem juz nawet że tak może chodzić.Radość z jazdy taka jak po zrobieniu programu.

                              Trzeba sie chyba będzie jednak rozejrzeć za nowym mieszkiem bo ten raz już był czyszczony w Autobodex i cięgno już mocno straciło ze swojej grubości.
                              Grzesiek
                              Octavia 2 Elegance

                              Komentarz

                              Pracuję...